KYMCO představuje sportovní cestovní skútr s Bluetooth konektivitou: Xciting S 400i ABS
Již na první pohled je jasné, co písmeno „S“ v názvu Xciting S 400i ABS znamená - sportovní cestovní skútr. Působivou přední částí a prodlouženou zadní linií směřuje vzhled novinky v sortimentu Kymco spíše k dynamickému motocyklu. Nový Xciting S 400i ABS není jen nové vydání našeho evergreenu se jménem Xciting. Má nový výkonný motor a jeho optimalizovaný podvozek hravě zvládá často obtížné propojení mezi jízdním komfortem na nejvyšší úrovni a maximální ovladatelností a agilitou. Stanovuje také nové standardy v oblasti elektroniky a připojení: jedná se o první skútr, který disponuje homologovaným LED denním osvětlením a díky Kymco Noodoe nabízí zcela nový zážitek jízdy s možností připojení k okolnímu světu včetně kompletně nové navigační technologie.
Skútr jako řešení pro velmi často citovanou rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem
Nový model Xciting S 400i ABS je nástupcem úspěšného modelu Xciting 400, který byl jmenován skútrem roku 2014, a to především díky agilnímu podvozku a nejsilnějšímu motoru ve své třídě. Nový Xciting dokonce překonává výkon svého předchůdce, protože byl vytvořen s cílem vytvořit ideální vozidlo jak pro práci, tak pro volný čas. Tento sport-tourer splňuje dnešní potřebu rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem. Kombinace silného a výkonného motoru, velmi agilního podvozku, který je i při vysokých rychlostech velice stabilní, a všestranný komfort včetně Bluetooth připojení je perfektním řešením pro každého, kdo do práce jezdí v ruchu městské dopravy, během víkendů ale hledá pohodlné uvolnění při delších vyjížďkách.
Sportovní jízda: dynamický motor
Xciting S 400i ABS nastavuje nové standardy v akceleraci a jízdních výkonech. Jeho špičkový motor s výkonem 26,5 kW (36,1 koní) a 38,4 Nm točivého momentu oplývá dynamikou a stejně jako motorická jednotka svého předchůdce Xcitingu 400 je nejsilnější ve své třídě.
Motor prodělal optimalizaci pro snížení vnitřních ztrát a při akceleraci nepolevuje ani až do maxima 7.500 otáček za minutu. Xciting S 400i ABS tím dokáže obojí: pružnou akceleraci v pulzující městské dopravě, stejně jako rychlé a výkonné sprinty při vysokých rychlostech na dálnicích. Motor samozřejmě splňuje nový emisní standard Euro 4.
Optimalizované zavěšení: vyšší stabilita a agilita jízdy
Nový model Xciting S 400i ABS dostal také pozměněný podvozek. Zavěšení motoru bylo přepracováno tak, aby byl motor pevněji integrován do rámu a aby bylo současně dosaženo optimálního rozložení hmotnosti. Kromě toho má klasické upevnění přední vidlice jako u motocyklu: takový detail vybavení lze vidět pouze u motocyklů, protože zvyšuje tuhost při sportovní jízdě. Všechny tyto technické úpravy zaručují vynikající manévrovatelnost v husté dopravě a působivou stabilitu při vysokých rychlostech. Nad touto dynamikou bdí nejnovější systém Bosch ABS 9.1 se dvěma kotoučovými brzdami vpředu a jedním kotoučem vzadu.
První skútr s LED diodami: Podtrhuje dynamický design
Xciting S 400i ABS je prvním skútrem, který je vybaven homologovaným LED denním svícením. To výrazně zlepšuje viditelnost skútru v provozu a tím i bezpečnost řidiče. LED technologií jsou samozřejmě vybavena i potkávací a dálková světla dominující žraločí přídi a vysoce zvednuté zadní partii. Ve spojení s velmi sportovně-moderní kapotáží dodávají skútru dynamický a agresivní vzhled. Při navrhování karoserie přikládal výrobce velkou důležitost optimální aerodynamice. Celkové tvarování přední části a čisté boční linie zajišťují, že je model Xciting S 400i ABS extrémně aerodynamický, má co nejnižší možný odpor vzduchu a tím i spotřebu paliva.
Lehká konstrukce pro maximální výkony
Lehká konstrukce modelu Xciting S 400 sleduje nejnovější trendy. Každá součást podvozku byla navržena s cílem dosáhnout maximální pevnosti při minimální hmotnosti. Základem podvozku je lehký a současně robustní dvojitý rám z ocelových trubek, který zajišťuje potřebnou tuhost při sportovní jízdě. Je osazen odlehčenými litými hliníkovými koly a moderními pneumatikami. Ty také dále snižují hmotnost a tím zvyšují nejen požitek z jízdy jízdy ale starají se i o snadnou manipulaci.
První navigace na světě zaměřená na řidiče: Noodoe navigace pro skútry
Model Xciting S 400i ABS je vybaven inovativním systémem Noodoe společnosti Kymco, prvním systémem na světě s připojením pomocí Bluetooth pro skútry. Spojuje skútr přes TFT displej se smartphonem: informuje například o nejbližší čerpací stanici, předpovědi počasí, oznamuje telefonní hovory nebo nejnovější aktualizace sociálních médií a zprávy od přátel a ukládá poslední parkovací místo skútru. Model Xciting S 400 nabízí také zcela novou navigaci Noodoe, která opět dokazuje vynikající pověst výrobce Kymco jako inovátora. Se systémem Noodoe vyvinul tchajwanský výrobce první navigaci na světě, která věnuje zvláštní pozornost bezpečnosti řidičů skútrů. Místo zbývajících metrů Noodoe ukazuje počet křižovatek nebo příčných ulic až do dalšího odbočení. Takže si řidič může jednoduše počítat silnice, dokud neodbočí. Navigace je velmi jasná, zjednodušená a přehledně strukturovaná a uživatelské rozhraní je velmi intuitivní, takže jeden krátký pohled stačí na rychlé seznámení s trasou. Řidiči skútru tudíž nemusí neustále sledovat navigační displej - což znamená velké plus v oblasti bezpečnosti. Podrobné informace jsou Noodoe navigací zobrazovány automaticky, pokud si je můžete přečíst v klidu, například na červené na semaforu. Kromě toho můžete již před cestou zadat několik cílů do smartphonu, které jsou pak při startu automaticky předány skútru. Mimochodem: každý majitel skútru KYMCO se systémem Noodoe také dostane tuto Noodoe navigaci ke skútru, kde si jednoduše načte aktualizaci aplikace Noodoe APP pomocí svého smartphonu.
Komfort je pro Xciting S 400i ABS nejvyšší prioritou
Kymco optimalizovalo mnoho detailů, které dohromady posouvají celkový komfort modelu Xciting S 400 na novou úroveň. Přední část nového sedadla byla navržena níže, tak aby řidič mohl snadno dosáhnout nohama na zem. Vzadu byly zvětšeny stupačky a opěrka pro spolujezdce pro lepší a pohodlnější sezení. Dělená sedačka výrazně usnadňuje přístup do úložného prostoru - sedlo řidiče lze samostatně otevřít pomocí spínače na řídítkách. Větrný štít lze snadno nastavit do pěti poloh, jednou rukou a bez pomoci nářadí a řidiči nabízí maximální ochranu proti větru. Řídítka byla zcela nově přepracována do tvaru V, takže řidič může lépe číst kokpit a mít ergonomicky příznivou polohu. Do výbavy patří pomocí spínací skříňky elektricky uzamykatelné odkládací přihrádky s USB zásuvkou. Kromě toho také praktická páka ruční brzdy. Všechny tyto detaily zajišťují velmi vysoký jízdní komfort v denní městské dopravě nebo na delších sportovních vyjížďkách.
Technická data KYMCO Xciting S 400i ABS:
Motor: čtyřtaktní jednoválec / OHC / 4ventilová technika / vstřikování paliva
Zvihový objem: 400 ccm
Max. výkon: 26,5 kW / při 7500 ot./min. / 36,1 koní
Max. točivý moment: 38,4 Nm při 6250 ot./min.
Max. rychlost: 140 km/h
Chlazení kapalinou
Hmotnost provozní: 213 kg
Hmotnost celková: 378 kg
Převodovka: bezestupňový variátor
Pohon: Řemen s CVT
Spojka: odstředivá
Rozměry (d / š / v) 2.190 mm / 800 mm / 1.389 - 1.433 mm
Výška sedla: 810 mm
Rozvor: 1570 mm
Ráfky: litá kola
Brzdy: Bosch 9.1 ABS-Systém, 2 brzdové kotouče + 1 kotouč
Odpružení vpředu: hydraulická teleskopická vidlice
Odpružení vzadu: 2 tlumiče s pětinásobně seřiditelným předpětím pružin
Pneumatiky vpředu: 120/70-15
Pneumatiky vzadu: 150/70-14
Startér: elektrický
Spotřeba / emise:
EURO 4 / spotřeba (l/100 km) Ø 4,4 l / CO2 emise 102 g/km
Objem nádrže (benzin):
12,5 litrů
Xciting S 400i ABS je již nyní k dostání za 164.990,- CZK v černé matné nebo stříbrné barvě.
Související články
HONDA SH350i, modelový rok 2022
Po rozsáhlé modernizaci v roce 2021 – která zahrnovala více výkonu díky objemnějšímu motoru a kompletní stylistickou obměnu – vstupuje vrcholný model řady Honda SH do roku 2022 nezměněn. Nabídku obohacují dvě nové výrazné verze „Sporty Edition“ s novými barvami a s dalšími designovými prvky....
NOVÉ PIAGGIO MP3 400 A DALŠÍ NOVINKY V ŘADĚ MP3
S modelem MP3 značka Piaggio mistrně vyřešila otázku městské mobility. Piaggio MP3 je první tříkolový skútr na světě a konkrétní odpověď na poptávku po snadno ovladatelných a bezpečných vozidlech, která projedou kolonou stejně lehce, jako se dostanou do centra z příměstského satelitu. Dvě přední...
Piaggio představilo Beverly pro rok 2021
Piaggio představilo nové Beverly pro rok 2021. Je tomu už 20 let co spatřil světlo světa skútr nesoucí název Beverly. Jen do roku 2010 se prodalo přes 270 000 kusů tohoto skútru, což z něj dělá jeden z nejprodávanějších skútrů vůbec! Piaggio pro letošní rok model výrazně inovovalo. Tou hlavní...
Honda inovuje jeden model za druhým. Nejinak je tomu u modelu SH 350i
Zvýšený zdvihový objem motoru největšího skútru řady Honda SH umožnil zvýšení maximální rychlosti a zlepšení akcelerace. Motor navíc nově splňuje emisní normu EURO5. Vylepšená konstrukce rámu přispívá k úspoře hmotnosti a nová kapotáž rozvíjí stylistický směr této řady. Světlomet, zadní světlo,...
Honda Forza 350 ccm
Jak už jsme vás včera informovali, Honda představila pro rok 2021 nový maxiskútr s označením Forza 750. Pro příští rok, se ale řada Forza rozroste nejen o model o obsahu 750 ccm, ale i o model o obsahu 350 ccm, který vám představíme dnes. výšený zdvihový objem motoru středně velkého...
Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Komentáře
V diskuzi ještě není žádný komentář - buďte první!
Otevřít diskuzi