Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Keeway CityBlade 125 - první mouchy na obzoru
komentáře ke článku
Zpět na článek
25.7.2017
Viktor Hrachovec
Komentáře (8 komentářů)
berka
25.7.2017 v 09:43
#332
Ano, kvalita všech šroubových spojů je i na mém čínském skútru strašná. Jakmile se nějaký šroub povolí hned ho nahrazuji jiným a kontroluji zda není poškozený závit v navařené matici. Většinou je, takže to předělám abych tam mohl dát běžnou samojistící matici. Šrouby i matice používám nerezové, většinou inbus, lépe to vypadá.
Takže kontrolu všech šroubů které uvidíte doporučuji celkem pravidelně.
koftun
25.7.2017 v 13:59
#333
pěkný článek bez přikrášlování! Jsem zvědav, na jaké pneu nakonec padne volba - já vzal místo čínských DURO celkem chválené ContiTwist a stejně si s podvozkem mého číňana nerozumí 100%.
btw, na skútr jsem si dodělával padací lišty ze silonu, které jsem přišrouboval samořeznými šrouby na exponovaná místa kapotáže (typicky rohy a právě místo u spolujezdcových nohou) - je to jednoduché a pomůže to rozložit náraz na větší plošku + chrání před odřením.
Badarala
25.7.2017 v 16:36
#334
Tak to je vskutku zátěžový test, moc se ním nemazlíte! :-)
Díky za objektivní informace.
crhy
25.7.2017 v 20:59
#335
Na tu bídu a Čínskou "prémiovost" to není zas tak špatný.
Plasty sem, plasty tam... určitě by byl trvanlivější at za podobnou cenu Vision, ale pokud by někdo tohle bral jako mulu do práce...
Když jsem kupoval tehdy PCX s pneu IRC, také jsem onehdá netušil, že jsou na mokru jak namazané olejem.
Jejich "blátivý" šrouby, příslušenství a mizerný závity - to je známá kapitola.
Tak testujte dále a přeji na nových pneu hlavně bez nehody! (conti twist opravdu nejsou vhodná náhrada)
Bostav
26.7.2017 v 21:23
#336
http://www.skutrportal.cz/1444-keeway-cityblade-125-konkurence-pro-pcx.html
Konkurence pro PCX ? ANI OMYLEM !
KRAES
30.7.2017 v 11:29
#338
Jako spokojený majitelmaxíka KEEWAY SilverBlade 125 EFI se 17 500 km bez vážné poruchy ( jen „odešel“ elektronický modul směrovek), tak tento
test sleduji a co se týká pneumatik KENDA, jsou na mokru velmi nebezpečné.. V oblastech
Asie, kde se pneumatiky KENDA používají v běžném provozu a jezdí tam i za
mokra bez problémů je ten, že tam když prší, teplota ovzduší neklesne pod 30°C
a pneumatiky tak jsou pořád k silnici přilnavé. Ale jak zaprší tady,
teplota klesne i pod 20°C a pneumatika KENDA se zažínají chovat jako by jezdila
na ledu.
kerim7
7.8.2017 v 11:07
#339
Jen malá technická: Neměnili jste matky, ale matice. Matka je člen rodiny, matice spojovací prvek. A hlavně mi, milí diskutéři, nepište, že je to jedno. Jedno je leda tak kolečko u trakaře. V diskusích ještě, ale toto je odborný článek. Hezký den všem :-)
Vitula
12.3.2018 v 13:44 | reakce na příspěvek #335
#369
Ahoj, prosím, máte nějaký typ na vhodnou náhradu pneumatik na CityBlade? Dík