Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Jiajue Viktorie 125 - čína 21. století
komentáře ke článku
Zpět na článek
3.4.2017
Viktor Hrachovec
Komentáře (9 komentářů)
JardaB
3.4.2017 v 12:08
#293
Ten hnusnej dvorek s hrubou omítkou je opravdu skvělé pozadí pro foto vzhledu skútru.
JardaB
3.4.2017 v 12:11
#294
A špinavý stroj od bláta .... chtělo by to trošinku lepší fotocit a estetiku. Jsou určité zásady kompozice. Dneska mačká spoušť každý bidlo a podle toho dopadá výsledek.
SKUTRPORTAL.cz
4.4.2017 v 00:09
#295
Děkujeme za konstruktivní připomínky. Jednou fotíme tady a příště zase jinde a špinavý stroj od bláta? Ano, my skútry opravdu testujeme tzn. když zrovna prší, pak věřte, že ani kvůli našem čtenářům nebudeme malovat nebe bez mráčků ba naopak. Našim čtenářům představíme skútr, tak jak je a to bez obalu. Pro příště, ale slibujeme, že se budeme snažit najít jiné pozadí .... není to ovšem tak dávno, co nám do redakce přišel email s dotazem proč fotíme skútr na volném prostranství (pro úplnost dodáme, že jsme si pro tentokrát najali profesionálního fotografa) :-)
koftun
4.4.2017 v 19:46
#296
popravdě jsem z toho článku v rozpacích. podle nadpisu jsem čekal minimálně příchod vstřikování na motor GY6...
kontrolka oleje? který čínský skútr 4T GY6 ji má? tlaková ani hladinová čidla se tu nepoužívají a tak moc nerozumím situaci za která se spouští ono zvukové znamení.
ad podvozek a jeho vyjímečné chování - předpokládám naprosto stejnou vidlici, rám i tlumiče jako u konkurence v této cenové hladině, což může být funkční, ale nadšení...
nadstandartní prostor pod sedlem na helmu nabídne v šasi s 13ti palcovými koly prakticky kterýkoli z číňanů,pokud se budeme bavit o low-endech.
no a to raketové zrychlení. věřím, že se může vymykat očekávání, ale podepřít to něčím objektivně měřitelným, nevypadal by článek jako koupené PR.
Bostav
6.4.2017 v 13:09
#297
Tento skůtr dostal stejné hodnocení jako Aprilia 125 SR MAX, takže mi doporučíte raději Viktorii než Aprilii ? Vždyť je tam rozdíl 100 000,-Kč.
Oba to jsou 125 ccm, tudíž je to porovnání ve stejné kategorii. Na Vaše doporučení tedy raději koupím levnější Viktorku.
Nebo to procentní hodnocení chápu špatně ? Jako že Viktorka dosáhlá na 85% mezi největšími smějdy na trhu ? Že je to skoro ten nejlepší stroj mezi největším odpadem co se dá koupit ?
castielo
7.4.2017 v 09:50
#298
Mozno je ten skuter fakt taky dobry ako SR Max, Nmax ci PCX :D Ale snad sa nechce niekto riadit takouto "recenziou" , nic proti autorom, ale pride mi to ako napisane za vsimne od cinskeho vyrobcu. Bezne sa to robi napr. u predajcov elektroniky a gadgetov, napisete vyhovujucu recenziu a oni vam za to zaplatia, sam som takto paru eur zarobil :) Aj ked, mozno je to cinsky zazrak ako Xiaomi u telefonov, ktohovie :) Podla mna by sa malo hodnotenie nejako rozlozit, ze nema vsetko top neznamena, ze sa s tym neda jazdit po meste, tu by tie % aj sediet mohli, avsak ked sa zoberie do uvahy sirsie vyuzitie, tak tie % nie su zasluzene ... zoberme si uz len tu spotrebu, absencia ABS, cidla a ine detaily (12 V zasuvka), ktore na talianov ci japoncov proste nemaju. O spolahlivosti sa mozme len domnievat. Ja by to nekupoval, staci si precitat diskusie o cinskych skutroch, neraz sa stane ,ze priamo z vyroby je to zavadne alebo sa objavi prvy zadrhel hned za prvou zatackou :) ... a mozno tomu skutru len fakt krivdim a skutocne to je nieco pouzitelne :)
lzqpmt
13.4.2017 v 12:12
#299
No to je páni recenze. Ani jsem to nedočetl - ztráta času.
xladi
4.5.2017 v 08:08
#301
Za ty prachy to jde. Ale podle zkušenosti je to skůtr tak na 4 roky max. Nevím jak je to dnes, ale ty plasty na číňanovi i když jsou nové pěkné, jsou dost křehké a rády praskají. Taktéž gumové díly se po 3 letech začínají rozpadat. K motoru nemám výtku, i když je slabý, tak je nadprůměrně spolehlivý a nikdy s ním není problém, bonusem je, že funguje i bez baterie. Spotřeba kolem těch 3 litrů je standart. Těm 95km bych moc nevěřil, možná nějaký hodně lehký jezdec. S brzdami se musí počátat, stejně jako s čínskými pneumatikami, které na suchu fungují perfektně, ale za vlhka je to jako jezdit po ledě.
Výhodou jsou také levné díly zaměnitelné s jinými značkami, protože motor GY6 používají téměř všechny asijské i tzv českočínské skůtry.
berka
26.5.2017 v 21:23
#314
Podle označení výrobce se jedná o stejného výrobce který vyrábí skútry Maxon, což je na některých dílech vidět. Osobně jednoho Maxona doma mám, zatím nemá moc najeto- cca. 800 km a až na pár detailů jsem s ním spokojen. Trochu mi překvapuje kladné hodnocení podvozku, protože u Maxonu bych uvítal podstatně měkčí a očekávám že tyto díly budou opět totožné.