Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Nezávislé testování aneb proč netestujeme všechny značky
komentáře ke článku
Zpět na článek
19.10.2016
Redakce SP
Komentáře (4 komentáře)
puffybodie
19.10.2016 v 20:45
#264
Co je nejvice zarazejici je to, ze za cele ty roky se nikde na ceskem internetu neobjevila recenze legendy skutru a to Vespa PX. Letosni rok je asi posledni kdy jsou k prodeji jako klasika s 2T motorem. Bylo by vhodne tento test udelat, ale v CR je to komplikovane, protoze primo dovozce tento model nenabizi jako model k testum a je jen otazkou co za tim je, kdyz ostatni modely jsou bez problemu.
Pavel
19.10.2016 v 22:59
#265
Zarážející je toho v této branži hodně! Základní myšlenkou Skutrportalu bylo vždy poskytnout čtenářům kvalitní informace o kvalitě nabízených vozidel na našem trhu, což žádný plátek nedělal. Jak je u nás zvykem, dáme si u tebe reklamu a ty nám uděláš kvalitní PR. Skutrportal ale toto vždy odmítal a proto se průběžně setkává s nezájmem dovozců. Jde snad o život? , někdy ano a pravda není žádána. Já osobně obdivuji Viktora, že tímto nikdy nenechal odradit a testuje a baví ho to. Příkladně Suzuki, kterou sedlá spousta skútrařů byla nejednou oslovena o spolupráci, ale po výroku "skůtry nejsou náš zájem a do budoucna s nimi nepočítáme", přistála rádné opovržení na hlavu tohoto zástupce značky. Světe div se, slovo Skutrportal je pro ně povel k přibouchnutí dveří. Dnes se tomu smějeme a raději si skútr půjčíme od uživatele, který ho rád poskytne. Nevím a nechápu, není tady něco špatně?
Badarala
20.10.2016 v 10:15
#266
Tak zrovna české zastoupení Suzuki je svým přístupem už legendární. Mají neustále nedostatek dealerů, neboť s nimi skoro žádný nevydrží. Šéfuje tomu pravděpodobně hodně zvláštní parta... A to mám motorku od Suzuki a Suzuki značku mám rád. Jednou jsem s vedením Suzuki moto něco vyřizoval, nebudu to rozvádět, jen řeknu, že se s nimi člověk v komunikaci cítí prapodivně...
No a říct, že skútry pro ně nejsou podstatné, v situaci, kdy postupně skútry čím dál víc ukrajují z koláče motocyklových prodejů, a zamítnout do budoucna jakoukoli možnost testů u specializovaného portálu, to je celkem vypovídající. Jejich bídné prodeje, v porovnání s ostatními Japonci u nás, zapříčiněné mizernou dealerskou sítí a přístupem vedení jsou pak pochopitelným důsledkem. Přitom jejich skútry i motorky mají japonskou kvalitu a mnohé modely jsou, jak známo, ikonou...
puffybodie
22.10.2016 v 08:06
#267
Nebylo to mysleno proti skutrportalu. Priklad s Vespou je obecny, ze "znamejsi" moto/skutr servery testuji jen to co jim dealer nabidne a dealeri maji jen to co doda vyrobce. U Vespy je to tak, ze primo dovozce nenabizi PX k testu a jeden z duvodu je ten, ze nechteji aby lide o tom moc vedeli, protoze chteji razit uplne jine modely a cestu a v tom jim neustala obliba modelu PX brani (teda Euro 4 to vyresi za ne evidentne).
Tady na serveru clovek aspon najde podobne testy tomu co bylo v minulosti ala test na 50.000km a podobne. Chapu, ze vyrobci se tomu brani, kdyz KTM (KokotTlaciMotorku) je po 10.000 - 20.000 stroj zabijak s nebezpecnyma brzdama, rizenim a spojkou na odpis a dovozce neuznava reklamace nebo BMW (BudesMitWydaje) se do tech 50.000 rozsype motor (kde jsou ty casy K75, K45, K100.....). Hlavni je prodavat a tocit zbozi. Nekdo kdo chce vyrobek co mu vydrzi, je v dnesni dobe nepritel statu.