Nezávislé testování aneb proč netestujeme všechny značky
Do redakce nám přišlo několik dotazů, proč netestujeme tu či onu konkrétní značku. Chvilku jsme sice váhali, ale nakonec jsme se rozhodli jít s pravdou ven. My v redakci se nemáme za co stydět, takže věci se mají následovně. S nabídkou spolupráce jsme oslovili všechny známé, méně známé i naprosto neznámé značky na našem trhu. Adiva, Aprilia, BMW, Honda, Kawasaki, Keeway, Kymco, Piaggio, SYM, Quadro, Vespa, Yamaha a další na naši nabídku kývly a vy se tak můžete na našich stránkách setkávat s testy právě těchto značek.
Další značky, jako je Suzuki, Peugeot, Kentoya, Maxon, Capirelli, CF moto a další, na naši nabídku buď ani neodpověděly a nebo ji rovnou odmítly. Našli se ovšem i tací, se kterými jsme už měli domluvené pevné termíny testů a ti na poslední chvíli couvli anebo přestali zčista jasna komunikovat. To, zda to bylo ze strachu, jak celý test dopadne, či zda se jednalo o zcela jinou pohnutku, se už asi nedozvíme. V redakci SKUTRPORTÁLU ale nejsme zvyklí se vzdávat, a tak jsme se rozhodli, že nějaké to odmítnutí nás nezastaví!!!
V první řadě jsme se rozhodli oslovit přímo dealery těchto značek a v řadě druhé vás, naše čtenáře. Naše čtenáře? Ano! Vlastníte-li některý z níže uvedených modelů a máte zájem s námi spolupracovat v oblasti testování, kontaktujte nás na info@skutrportal.cz
Capirelli Rome, Capirelli Grande Porto, Capirelli Torino
Kentoya Moto C5 125 4T, Kentoya Sharky 125 4T, Kentoya Hammer II 125 4T, Kentoya Moto Maximus 125
Maxon Matador, Maxon Ardour
Peugeot CityStar, Peugeot Django
Suzuki Burgman 125, 200, 400, 650
Yuki Prisma, Yuki Bug, Yuki RMC II
Vše má ale svá pravidla a nejinak je tomu zde. Skútr by neměl být starší 3 let, měl by být v dobrém technickém stavu a bez jakéhokoliv tuningu! Více informací podáme pouze vážným zájemcům ;-)
Skútrům ZDAR!
Související články
Společnost Honda zahájí v Indii v první polovině roku 2022 službu sdílení akumulátorů pro elektrické tříkolové taxíky
Společnost Honda Motor Co., Ltd. dnes oznámila plány na zahájení služby sdílení akumulátorů pro elektrické tříkolové taxíky (tzv. „rikšy“) v Indii v první polovině roku 2022 s využitím zcela nových přenosných a vyměnitelných akumulátorů Mobile Power Pack e: (dále jen „MPP e:“) společnosti...
Vyplatí se motorkářům sezónní povinné ručení? Variantou je pojistka s možností předčasného ukončení
Motorkářská sezóna je sice v plném proudu, přesto není špatný nápad si už nyní udělat jasno v tom, jak se svým strojem naložit, až se ohlásí zima. Motorkáři si totiž mohou vybrat, jestli si budou platit povinné ručení po celý rok, i když jim zrovna motorka stojí v garáži, nebo si ho zaplatí jen...
SPOLEČNOST HONDA ZÍSKALA OCENĚNÍ „RED DOT 2021“
Modely New Jazz a Jazz Crosstar si vysloužily uznání díky vynikající vyváženosti funkčnosti, designu a bezpečnosti. Luxusní skútr Forza 750 v sobě spojuje elegantní linie designu se sportovním výkonem a mimořádnou všestranností. Prestižní mezinárodní soutěž Red Dot Design Awards vzdává hold...
Nenechte si ukrást motorku: Tipy na zabezpečení doma i na cestách
Jaro každoročně vítají nejen zahrádkáři, ale také milovníci jednostopých vozidel. Začátek motorkářské sezony ovšem vyhlížejí také zloději a organizované bandy, které se specializují právě na motorky. Jen v České republice vloni napáchali zloději motorek škodu za více než 23 milionů korun,...
Motocyklová značka VOGE vstupuje na český trh
Motocyklová značka VOGE vstupuje na český trh Prémiová značka koncernu Loncin prezentuje hned čtyři nové modely. Motocyklová značka VOGE vstupuje premiérově na český trh a to hned se čtveřicí modelů. Importérem je v bavorském Weidenu sídlící firma MSA GmbH, dobře známá coby importér etablovaného...
Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Poslední komentáře (4 komentáře)
puffybodie, 22.10.2016 v 08:06
Nebylo to mysleno proti skutrportalu. Priklad s Vespou je obecny, ze "znamejsi" moto/skutr servery testuji jen to co jim dealer nabidne a dealeri maji jen to co doda vyrobce. U Vespy je to tak, ze primo dovozce nenabizi PX k testu a jeden z duvodu je ten, ze nechteji aby lide o tom moc vedeli, protoze chteji razit uplne jine modely a cestu a v tom jim neustala obliba modelu PX brani (teda Euro 4 to vyresi za ne evidentne).
Tady na serveru clovek aspon najde podobne testy tomu co bylo v minulosti ala test na 50.000km a podobne. Chapu, ze vyrobci se tomu brani, kdyz KTM (KokotTlaciMotorku) je po 10.000 - 20.000 stroj zabijak s nebezpecnyma brzdama, rizenim a spojkou na odpis a dovozce neuznava reklamace nebo BMW (BudesMitWydaje) se do tech 50.000 rozsype motor (kde jsou ty casy K75, K45, K100.....). Hlavni je prodavat a tocit zbozi. Nekdo kdo chce vyrobek co mu vydrzi, je v dnesni dobe nepritel statu.
Badarala, 20.10.2016 v 10:15
Tak zrovna české zastoupení Suzuki je svým přístupem už legendární. Mají neustále nedostatek dealerů, neboť s nimi skoro žádný nevydrží. Šéfuje tomu pravděpodobně hodně zvláštní parta... A to mám motorku od Suzuki a Suzuki značku mám rád. Jednou jsem s vedením Suzuki moto něco vyřizoval, nebudu to rozvádět, jen řeknu, že se s nimi člověk v komunikaci cítí prapodivně...
No a říct, že skútry pro ně nejsou podstatné, v situaci, kdy postupně skútry čím dál víc ukrajují z koláče motocyklových prodejů, a zamítnout do budoucna jakoukoli možnost testů u specializovaného portálu, to je celkem vypovídající. Jejich bídné prodeje, v porovnání s ostatními Japonci u nás, zapříčiněné mizernou dealerskou sítí a přístupem vedení jsou pak pochopitelným důsledkem. Přitom jejich skútry i motorky mají japonskou kvalitu a mnohé modely jsou, jak známo, ikonou...
Pavel, 19.10.2016 v 22:59
Zarážející je toho v této branži hodně! Základní myšlenkou Skutrportalu bylo vždy poskytnout čtenářům kvalitní informace o kvalitě nabízených vozidel na našem trhu, což žádný plátek nedělal. Jak je u nás zvykem, dáme si u tebe reklamu a ty nám uděláš kvalitní PR. Skutrportal ale toto vždy odmítal a proto se průběžně setkává s nezájmem dovozců. Jde snad o život? , někdy ano a pravda není žádána. Já osobně obdivuji Viktora, že tímto nikdy nenechal odradit a testuje a baví ho to. Příkladně Suzuki, kterou sedlá spousta skútrařů byla nejednou oslovena o spolupráci, ale po výroku "skůtry nejsou náš zájem a do budoucna s nimi nepočítáme", přistála rádné opovržení na hlavu tohoto zástupce značky. Světe div se, slovo Skutrportal je pro ně povel k přibouchnutí dveří. Dnes se tomu smějeme a raději si skútr půjčíme od uživatele, který ho rád poskytne. Nevím a nechápu, není tady něco špatně?
Otevřít diskuzi