Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Yamaha NMax aneb rok poté ...
komentáře ke článku
Zpět na článek
19.7.2016
Viktor Hrachovec
Komentáře (6 komentářů)
Benda.s
19.7.2016 v 11:34
#231
Co jsem se tak ja setkal s důvody které srážejí NMaxe oproti PCX je absence diodového světla a 13" kola. Osobně taky mám raději větší kola, ale tady bych dal přednost 13" širším před těmi co má PCX.
Desper
19.7.2016 v 13:48
#232
Ten otevřený kastlík se mi naopak moc líbí, dají se tam dát věci co chci mít okamžitě při ruce (třeba flašku pití). Ta zásuvka se snad dá přidělat. Řekl bych, že PCX má ten kufr stále o trochu větší a těch vychytávek má stále víc, navíc snad v sedmé generaci už je vychytanější. ABS je zas killer feature NMAXE. Být NMAX za 70k, tak je to jasná volba.
hkubes
23.8.2016 v 14:32
#245
Co se týká otevřeného kastlíku, mám tam pití a kdykoli někde zastavím , šáhnu a mám láhev při ruce. Co jsem ale koukal, tak by se ten spodní plast i s kastlíkem dal objednat. Bohužel u nás se to neprodává. Další kritika 12V zásuvka. Pokud ji budu chtít tak ji za 300Kč mám, což zase není tak velká položka. Podsvícení budíku? Nic mi na něm nevadí, je to přehledné a večer to jde dobře vidět, navíc to ukazuje co má. Opět jednoduchá úprava. Stačí vyměnit diody a dát tam barvu jakou chceme. Viděl jsem to v modré a nevypadá to špatně. Výstražné blinkry, opět jednoduchá úprava a je to. Takže za mě super. Moc to stát nebude a má to vše. U PCX mi ale nikdo nepředělá skútr na jiná kola a ani nedodělá ABS což považuji za velké mínus. Takže teď je to jen o tom, co kdo preferuje. Jinak jak píše Desper, být to za 70K tak jasná volba. K tomu jen jedno, kdyby PCX dostal ABS budeš možná výše. A pro mě, má větší význam skútr s ABS a holt jsem za to asi i zaplatil těch 5K navíc. Zapomněl jsem na sedačku! Jsem jeden z těch co ji kritizují a nejsem sám. Je na nic! Ano, dá se na ni zvyknout ale pořád je to to nejhorší co já považuji na skútru. Takže s kým jsem se setkal a nebo co mi kdo sdělil , po výměně sedačky je teprve skútr super. A ono možná i záleží na tom kdo má kolik kilo. Ten kdo má 70-80kg je spokojen .Ti co mají jako já 100-110kg pro nás je sedačka utrpení. Bohužel výrobci to tak dělají.
Jurotel
7.1.2017 v 16:47
#275
Ten všetkými testovacími jazdcami oslavovaný Stop-Go je od Hondy trochu technicko marketingový prešlap.
Tu nájdete test ktorým sa porovnávala spotreba dvoch PCX v Paríži plnom semaforov.
http://www.skutrportal.cz/244-honda-pcx-system-stop-go-je-opravdu-tak-usporny.html
Dokážete ušetriť 0,11L benzínu na 100KM a to teoreticky znamená ušetrených 22 eur po 15000KM čo je okolo 3-4 rokov jazdenia.
Teoreticky preto lebo by ste museli stále jazdiť iba v meste.
No a teraz to príde. Skorej odchádza Baterka, lebo tlmené svetlá + zadné ostávajú svietiť aj naďalej (Nová baterka stojí +-50 eur).
Motor podla sedliackeho rozumu sa tiež z tých bleskových a častých štartov nemôže úplne tešiť.
Nehovoriac o tom, že keď sa niekto zabudne a otočí rukoväťou tak môže mať problém s nečakaným pohybom vpred.
Alebo ako sa to stalo aj mne, že som postál pri kamarátovi a ten mi otočil rukoväťou, len tak z nevedomosti. ( Našťastie som vtedy nemal Stop-Go)
Inak na záver chcem dodať že PCX sa mi veľmi páči a je to super skúter za relatívne malú cenu. A nie je náhoda že ho mám.
To čo tu kritizujem je "opakované papagájovanie" niečoho, čo je "Potemkinovská" úspora paliva...
A liezlo mi na nervy, keď sa to vychvaluje dookola skoro v každom teste
Hurry
11.8.2017 v 13:50
#342
Mám NMaxe, 2 měsíce, a jsem víc než spokojen. Důvody? Jednoduché, se 190cm a 110kg je mě PCX malý, a ani svižnost motoru není taková jako u NMaxe. Odkládací prostor u řídítek se zámkem a barevnou hudbu na přístrojovém štítu oželím, světlo pod sedlo si umím dodělat i s vypínačem a soumrakovým spínačem, ale ABS a kotoučové brzdy jsou jasná výhoda o třídu. Otvírání nádrže klíčkem si chválím, jasně to ukazuje na příbuznost s "dospělými motorkami" Chybí mě snad jen vypínač zapalování na řídítkách. Kromě toho design NMaxe mě oslovil víc, a to se mě líbí i PCX.
Spotřebu mám 2,4l/100km a to ho nešetřím, START/STOP u PCX jsem zkoušel, zvykl bych si na něj, ale i náhodný řidič musí vědět jaké jsou vlastnosti takové funkce. Náhodné rozjetí ze Stand-by může nepříjemně překvapit.
nmax
17.10.2017 v 20:40
#345
Zdar jsem majitelem tohoto stroje už rok a pul mam najeto 15 000 km a jsem nadmíru spokojený a věřte že bych neměnil.Přesně otevřený kaslík též využívám na pití a pohoda usb zásuvku bych ani nevyužil a jinak se dá lehce přidělat.To že to nemá nesmysl start/stop vidím jako pozitivum.Mne neustále fascinuje lehkost ovládání a stabilita to klopení mne taky dost baví.Zatím opravdu pouze liju benzín a mněním olej.Pneu a abs jsou opravdu ta přidaná hodnota.Jo a ta spotřeba taky potěší dá se jezdit i kolem 2l/100km.