Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Když se řekne "čína" aneb koupíme skútr zn. levně
komentáře ke článku
Zpět na článek
1.2.2016
Redakce SP.cz
Komentáře (14 komentářů)
koftun
1.2.2016 v 12:46
#177
tak nevím, ale za 18 si novou 125cc nekoupíte...
Valheru_KOKr
1.2.2016 v 13:41
#178
Taky si myslím, že 10 tis k nákupu chybí
Mr.Voza
1.2.2016 v 15:17
#179
Za 18 kolíků novou čínu ve 125ccm nekoupíte. Buď pár tisíc přihoďte, nebo za těch Vašich 18 kupte čínskou 50ccm - to už reálný je. Tak či tak, po mejch zkušenostech s čínskejma skůtrama - už se těším na ten nekonečnej seznam poruh a závad :-D Chlapi nešťasný, vůbec nevíte, do čeho se to pouštíte - kor, když vzhkledem k výše uvedenýmu budete vybírat z těch opravdu nejlevnějších kousků. Doufám, že máte připravenej vozjek za auto, kterej bude pernamentně v pohotovosti :-D
JRM66
1.2.2016 v 17:19
#180
Aj ja som zvedavý čo kúpite za tých 18 litrov?
Alan60
1.2.2016 v 18:03
#181
Doufám, že pokud se vám něco podaří za ty peníze koupit, budete v testu objektivnější než kolegové ze Skutrmanie když testovali Maxon Ardour. Najet 3000 a pak "zapomenout" doplnit, že se po prodeji při cca 4500km sesypal motor na výměnu nebo generálku mi přijde trochu odfláknutý test.
SKUTRPORTAL.cz
1.2.2016 v 22:42
#182
Děkujeme za všechny reakce. Právě kvůli objektivitě a nestrannosti jsme se rozhodli si skútr zakoupit a nikoliv zapůjčit! A proto i náš limit, který byl stanoven na 18 000,- Kč. Víme, že to na nákup skútra nejsou, kdoví jaké finance, ale pevně věříme, že se nám podaří nějaký výprodejový kousek koupit. Minimální rezerva by ještě byla :-)
Jak testují kolegové z jiných portálů či motoredakcí necháváme na nich. My testujeme s čistým svědomím a to tak, aby jsme se mohli z příma podívat komukoliv z našich čtenářů do očí!
Takže držte nám palce a sledujte nás! Věříme, že pro letošní rok toho pro vás máme víc než dost! :-)
koftun
2.2.2016 v 10:09 | reakce na příspěvek #182
#183
víte, ale právě ten znatelně nižší limit, než kolik je tržní cena bude svádět k tomu, dostat od konkrétního dovozce "slevu" = být svým způsobem zasponzorovaní. A objektivita testu se sponzoringem na samém začátku?
Nemyslím, že v reálném světě vám někdo sleví třetinu ceny bez očekávané protihodnoty a i přes přísahy o objektivitě to jednoduše selským rozumem skřípe.
Vzpomněl jsem si na nedávný článek o Keeway CityBlade vydávaném za konkurenci PCX - kdo se o věc alespoň trochu zajímá, ten ví, že Keeway jsou v současnosti bezesporu na dobré kvalitativní úrovni, ale použitý motor (vzduch, karburátor) ho zkrátka staví o příčku níž. O technologiích v PCX nemluvě. Ani tady to nepůsobilo "čistě".
Ty by mi snad dávalo větší smysl koupit něco ojetého - i kilometrová porce by se dostala výš. Řekněme, že prvních deset tisíc přežije bez problémů kdeco.
sakic019
2.2.2016 v 14:57
#184
Ja chapem, ze redakcia asi nema neobmedzeny rozpocet, ale ja by som skor na vasom mieste siahol po skutri ktory je ako-tak predavany vo vacsom pocte, teda nie za kazdu cenu kupit uplny No Name ktory sa mozno uz po skonceni vasho testu do Europy nebude ani dovazat.
Cize radsej siahnut po skutri ako je Yuki, Adams alebo neviem este akom, ale takom o ktorom vobec verejnost vie a predava sa tu dlhodobejsie.
SKUTRPORTAL.cz
3.2.2016 v 00:03
#185
Děkujeme za podporu, kterou nám vyjadřujete nejen zde a na našich FB stránkách, ale i pomocí emailů! Občas se ovšem objeví reakce, nad kterými se podivíme i my v redakci. koftm: to, že zakoupíme skútr nikoliv jako skutrportal.cz, ale jako fyzická osoba a následně budeme přinášet informace je sponzoring? Ale, no taaaak! Právě, proto jsme oslovili vás naše čtenáře, aby jste nám s hledáním nového skútra pomohli. A Keeway CityBlade myslíte si, že to pro PCX není konkurence? Pak smekáme před vaším "odborným" názorem! Ano, CityBlade je možná o něco níže, ale i finančně a to nezanedbatelnou částkou pohybující se okolo 20 000,- Kč!!! Takže? :-) A ještě dotaz kolik km, jste na skútru najel a kolik na PCX? My v redakci víc než dost! Ono kritizovat umí, kde kdo včetně nás, ale my nechceme kritizovat něco co nás popravdě docela nadchlo! My v redakci SP chceme přinášet objektivní informace o skútrech ať už jsou z toho či onoho kraje a to dokonce tak, že dáme vlastní peníze na otestování skútru čínské produkce, takže .... :-)
koftun
3.2.2016 v 12:05
#186
tak snad k tomu poměřování přirození: spolupracuji jako externí redaktor s tuzemským motočasopisem a skútry jsou moje specializace. Asi tolik.
že krom toho motocykly a poslední dobou zejména skútry spravuji cca 20let je už jen detail. Jezdil jsem PCX 125, 150 a od Keeway všechny testovačky za poslední cca 3roky.
jsem rád, že se cítíte být odborníkem bez uvozovek.
a ano, považuji za sponzoring i to, když fyzická osoba přijde s dvaceti tisíci a podaří se jí domluvou s prodávajícím (jak jinak) za tuto částku koupit zboží, které se jinak prodává znatelně dráž. Kam se poděl ten zbytek peněz? Pokud chcete nestrannost, nevymykejte se standartům ani co se týče ceny.
PBM2
3.2.2016 v 23:12
#188
Když už člověk prochází ceníky různých značek, za 18 tisíc funglovku 125 ccm opravdu zřejmě sehnat nepůjde. Možná bych se ještě tak přiklonil k variantě, že by to třeba šlo u výprodeje, když firma končí nebo jde do exekuce. Ale to, co píše koftun, že by u běžně fungujícího prodejce, i kdyby to byl jeden z těch garážových, šlo usmlouvat tak znatelně cenu směrem dolů na oněch 18-20 tisíc, v našich českých poměrech nepovažuji za reálné. Ono totiž i ti "takyprodejci" chtějí vydělat a často za každou cenu, ne snížit cenu běžnému zákazníkovi, za kterého se zástupce SP bude určitě vydávat. Pokud by už něco takového udělal, tak jedině jako "službu na oplátku", což u SP nepředpokládám, že by do toho šel. To už by spíše nedělali žádný test, než riskovat podezření, že je to celé zmanipulované a tím pádem to nemá žádnou vypovídací hodnotu. Sakic019 ale nadhodil vcelku rozumný nápad jít za sice více peněz do značky, která je zákazníkům alespoň trochu známá, než koupit něco, co tu před dvěma týdny ještě nebylo a za týden už zase nebude, protože by si SP dobrovolně mohl přivodit situaci, že by sice skůtr koupil za zmíněné peníze, ale test by skončil hodně rychle a nedopadl by dobře. A to vše jen v důsledku toho, že se šlo do hodně levného kusu s pochybným původem, prodejcem, což by utvrdilo ty, kteří brojí proti čínským skůtrům, ať už oprávněně nebo ne, v tom, že měli pravdu o nespolehlivosti čínských značek a ty, kteří váhali, zda jít do ojeté značky nebo nejeté "číny", by nasměroval k překupníkům tzv. "leštěnek", které často vydrží méně, než onen čínský skůtr. Nekupovat to nejdražší, protože pak kdekdo řekne, že za ty peníze by to snad ani nemohlo být jinak, než že to bude fungovat, a nekupovat vyložený druhý extrém, kde problémy jsou v podstatě jistotou (špatná předprodejní příprava, neodbornost prodejce, nedostatek zkušeností se servisem i prodejem, něco jako "udělej si doma sám"). Já vím, že "peníze až na prvním místě", ale cena by měla být reálná vzhledem k tomu, jaké jsou ceny skůtrů 125 ccm na trhu, i když jde často o stále jeden a tentýž model, jen pod jiným prodejním názvem a u jiného dovozce. Já osobně jsem hodně zvědavý na výsledek a SP držím palce. :-)
Valheru_KOKr
2.3.2016 v 20:19
#193
Už jste něco nového za 18tis koupili? Sezóna se blíží :)
kerim7
6.6.2016 v 13:01
#206
Sezona se neblíží, ta už je v plném proudu. Taky jsem čekal, jak to dopadne. Mě sice čína nezajímá, ale přečetl bych si to rád. Třeba se dočkáme aspoň informace, jestli je to v běhu, odloženo nebo úplně zavrhnuto.
Kilometry bez nehod všem!
Alan60
9.6.2016 v 19:50
#207
Než jste ho stihli stáhnout, přečetl jsem pokračování o "čínách" (článek tu byl asi půl dne), kdy jste hodlali testovat po přidání mnoha financí Keeway Cityblade. Článek zmizel, asi někdo pochopil, že přestřelil. Testovat "čínu" skoro za 50 litrů je asi dost zbytečné, pokud si "výrobce" v Maďarsku kvalitu a výběr komponent trochu hlídá, nemusel by to být až tak špatný skútr. Přijde mi to skoro jako testovat PCX, cenově tam zas velký rozdíl nebyl (PCX 2013 nás stálo 60 tis.) Nebavím se o použité technologii, kde je PCX o třídu výš. A napadá mne otázka- je problém se podívat do tabulky prodeje skútrů za loňský rok? Pokud mne paměť neklame, na druhém místě za Hondou byl Maxon, jako virus šířený Autokelly. Tak proč tedy netestovat Maxona? Je jich tu hodně, skoro nejvíc, mají podle AK skvělé servisní zázemí a jejich použitá technologie je i ve spoustě dalších podobných skútrů. Nebo panuje obava z rozhněvání si Autokelly, kdyby se muselo napsat že to není úplně až tak kvalitní výrobek?