Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
NEW Downtown 350i ABS - Na vrcholu
komentáře ke článku
Zpět na článek
19.10.2015
František Hadt
Komentáře (6 komentářů)
samíc
19.10.2015 v 18:51
#142
Jako spokojený majitel tohoto černého krasavce, můžu po měsíci a půl a najetých 6000 kilometrech téměř se vším co tady bylo napsáno jedině souhlasit. Nesouhlasím akorát s tím pohodlím pro spolujezdce. Jelikož jsme na Novém DOWNTNOWI najeli už 6tísíc kilometrů a to převážně ve dvou, tak můj Baťůžek je s pohodlím nad míru spokojený. Sedlo porovnáváme o proti našemu předchozímu stroji Kymcu K-XCT 125, kde jsme vyzkoušeli obě dodávaná sedla. Nový DOWNTOWN má o 100% pohodlnější sedlo než K-XCT. Paradoxně, když jste tady na tomto portále před rokem psali recenzi na Kymco K-xct, tak jste jeho sedlo vychvalovali do nebes. Jinak co se týče akcelerace, brzd a ovladatelnosti se vším souhlasím. Spotřeba se pohybuje ve dvou podle počítače kolem 4,5l/100km. S tímto strojem jsme maximálně spokojení a koupě nelitujeme.
off
20.10.2015 v 19:33
#143
Po tomhle Kymkoušovi taky šilhám, ale ďas mě může trefit z designu čumáku - proč doháje dělají skútr a AGRESIVNÍM designem? Co má být proboha na skútru agresivního? Hranatý čumák, milion výčnělků, nepůjde to umejt, za jízdy zbytečný aerodynaický hluk.. tohle fakt nechápu.
hipisko
24.10.2015 v 21:37
#155
ja mam starsi downtown 300, nova 300 podla mojho nazoru neprinasa nic, starsi motor ma 24kw pri 7000rpm a 32Nm pri 6200rpm , ma 180kg aj s naplnami. Spottrebu mam 3,6l a aj to len koli tomu, ze ten skuter vobec nesetrim jazdim s vacsimi motorkami, mam turisticke plexi a topcase, navyse moja malickost ma 115kg a 196cm..... Jediny udaj, ktory je horsi je maximalka, ta je 150kmh tacho, co je limit variatora, inac do 140kmh uplne v pohode zrychlenie, len keby to tolko netocilo....
samíc
24.10.2015 v 22:22
#156
Starý Downtown má 21,9 kW při 8500 ot. ☺ Nový Downtown je hravější, lépe ovladatelnější a má lepší akceleraci. A hlavně má lepší dizajn.
ok8
14.1.2016 v 10:17
#173
Hm, takže ještě pár upřesnění, jelikož vy si to z hlavy už nepamatujete:): DT 300i má 188 kg, max výkon při 7750 ot., 29Nm.
Tahle recenze mi spíš připomíná marketingový článek, ale budiž. A nepopsali jste plno věcí.Nový model hlavně řeší 7 much, který má starý. Na čumáku taky nevidím nic "sexy". Ovladatelnost bude stejná, samico, protože konstrukčně tam není důležitýho novýho. Nejvíc tedy ale nový zájemce nasere cena :)
Petr 5
22.7.2016 v 13:57
#233
Dobrý den!
V recenzi píšete,že dobrou vychytávkoju je prostor pro navigaci a její upevnění.Co je tím vlastně myšleno?
Díky za odpověď.