Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
EICMA 2014 - QUADRO4
komentáře ke článku
Zpět na článek
11.11.2014
Viktor Hrachovec
Komentáře (2 komentáře)
LIKAN 1975
12.11.2014 v 08:52
#27
A je to tadypánové
Vyjíždí první čtyřkolka skútr. V diskuzi na téma MP3 nebo Gilera Fuocco, hanily někteří tříkolové monstra, i když na těchto strojích nikdy neujeli ani metr. Dnes má skútr 4 kola a teď jsem zvědaví co budou říkat. Není to klasická čtyřkolka, mám na mysli pevné nápravy.
Kdybych nebyl vyšší postavy a neměl boty čísla 13 tak bych měl MP3 nebo Quadro doma. Mám na MP3 najeto při testovací jízdě cca 100 km.
Bohužel mi vadí nožní brzda, sedím na tom v takovém divném skokanském telemarku a pravá noha začne tuhnout od kolena.
Jezdil jsem na starším modelu.
Quadro 3 jsem si osedlal pouze na motosalonu, ale když dokázalo objet zeměkouli bude to dobrá značka a čtyřkolka bude vychytaná.
Dali si taky záležet, když řešily pohon zadní nápravy, nechtěli mít z toho propadák.
Bude to zajímavé čtení po testech, pokud to dostane do rukou na testy i Sršeň, tak se bude smát pod helmou od ucha k uchu.
Nebo to rozmlátí, když přežene náklon. Do města ideální a při zastavení kdekoliv to bude magnet na lidi.
Cena je velká, vývoj se musí zaplatit, ale příznivce si určitě najde. Věřím, že to má smysl mít čtyři kola, když se někdo bojí na dvou.
ok8
14.11.2014 v 08:45
#28
Nene, Sršeň na jednom vídejku říkal "Dvě kola jsou vždycky lepší než čtyři. ..... VŽDYCKY!!". Možná v důchodě to prubne.
Koukám, že na tom jezdí lidi, co normálně chodí. To teda fakt není určený pro invalidy? >:)