MAXI test KYMCO K-XCT 300i - začínáme
Není test jako test, a protože jsme v redakci dostali nejeden dotaz, zda můžeme udělat i nějaký dlouhodobý test, rozhodli jsme se to zkusit. Nejprve jsme s nabídkou ročního testování obeslali všechny značky, se kterými spolupracujeme, a čekali. Jednou z našich podmínek přitom bylo, aby se jednalo o skútr s obsahem minimálně 300 ccm, a to proto, že se skútrem hodláme opravdu pořádně cestovat. Na naši nabídku zareagovalo hned několik značek, ale skútr s požadovaným obsahem nám nabídlo jen KYMCO. Následovala vcelku rychlá domluva (za což patří velké díky Petrovi Veruňkovi ze splečnosti MSA zastupující Kymco na našem trhu) a 24.3.2014 jsme se konečně dočkali....
V pondělí 24.3.2014 v 16:30 přijela před naši redakci černá dodávka s nápisy KYMCO a MSA a pro nás velmi cenným nákladem. Přesně na jeden rok jsme se tak stali "vlastníky" Kymca K-XCT 300i v bílé barvě.
Tradičním testem K-XCT 300i už v naší redakci sice prošlo, a to ve článku "Sportovec tělem i duší", ale najet 500 nebo 15 000 km je sakra rozdíl! A na co se tedy můžete těšit? Kymco K-XCT 300i budeme využívat po celou letošní sezónu. V plánu máme najet minimálně 15 000 km, a tak už nyní můžeme slíbit, že skútr bude k vidění na nejednom srazu. Přineseme vám reportáže z cest, vyzkoušíme originální i neoriginální příslušenství, otestujeme pneumatiky a ještě mnohem více. Našemu oku určitě neunikne průměrná spotřeba a přítomni budeme i při všech garančních prohlídkách. Zkrátka a dobře test Kymca K-XCT 300i právě začíná a čím jiným začít než mírným "vylepšením".
Protože skútr bude brázdit silnice měrou víc než vrchovatou, rozhodli jsme se do kol aplikovat přípravek Puncture Free (obdobu ULTRASEALU), který nám pomůže v případě defektu. Samotná aplikace je otázkou 5 minut a cena 350 Kč za ten pocit bezpečí rozhodně stojí. No a když cestovat, tak se vší parádou a dostatkem úložného prostoru.
Kymco K-XCT 300i nabízí krom klasického "kufru" pod sedlem ještě příruční schránku opatřenou 12V zásuvkou. Úložného prostoru ale není nikdy dost, zvláště když plánujete moto-dovolenou ve dvou lidech. Do té sice ještě nějaký ten měsíc zbývá, ale i přesto jsme se rozhodli namontovat TOP CASE už nyní. Do oka nám, jak už jsme se mimochodem zmínili v článku "Když se řekne SHAD", padl kufr právě této u nás ne zcela rozšířené značky.
Protože skútr nám byl zapůjčen už s instalovaným držákem, stačilo namontovat plotnu a kufr nasadit. Ke zpracování SH37 nelze napsat křivého slova a samotná montáž je i pro méně zručného jedince dílem okamžiku. Šrouby držící plotnu v držáku jsou navíc velmi vkusně skryty pod plastovým krytem, takže i po designové stránce není co vytknout. Spolu s kufrem jsme si objednali i opěrku pro spolujezdce a i zde nelze jinak než pochválit. SHAD má narozdíl od GIVI už předem vyznačeno, kde je nutné kufr provrtat. U GIVI MAXIE je naopak nutné použít přiloženou šablonu, tužku apod. TOP CASE byl na místě spolu s opěrkou během 10 minut a to vše za částku jen lehce převyšující 3 500 Kč. Úložný prostor jsme tak rozšířili o dalších úctyhodných 37 l.
Abychom během našich plánovaných cest nikde nezabloudili, rozhodli jsme se zakoupit univerzální pouzdro na navigaci. Po chvilce hledání padla naše volba na INTERPHONE SM43. Instalace nezabrala víc jak 30 vteřin a díky už jednou zmiňované 12V zásuvce v kastlíku před levým kolenem nám odpadla starost s nabíjením navigace. Cena tohoto vodotěsného pouzdra navíc nepřesáhla 1 000 Kč.
Suma sumárum jsme do skútru investovali hned první den necelých 5 000 Kč. Za své peníze jsme ale získali výbavu, která K-XCT posouvá zase o krok blíž k dokonalosti. Teď už zbývá jediné - vyrazit!!!
Související články
Adiva AD3 - komfort na 3 kolech
Ať je mokro, sníh či zima, s Adivou vám bude prima! Toto sice není oficiální reklamní slogan, ale naše jednovětné zhodnocení tříkolového skútru nesoucího jméno ADIVA.
Vespa GTS 300 Super ABS
V redakci jsme už otestovali nejednu Vespu, ale vždy se jednalo o motorizaci do 125 ccm. Teď nám byla zapůjčena ta nejsilnější varianta o objemu 300 ccm nesoucí označení Vespa GTS 300 Super ABS.
Aprilia SR MAX 300
Letošní rok je pro naši redakci ve znamení tří stovkových obsahů. K ročnímu testu nám bylo zapůjčeno Kymco K-XCT 300i, které jsme ve srovnávacím testu postavili proti Kawasaki J300 a Kymcu Downtown 300i. Jen o pár týdnů později jsme přebrali k dalšímu testu Aprilii SR MAX 300 a hned na úvod...
Kymco K-XCT 300i - v plném nasazení
Je to téměř měsíc, co jsme od společnosti MSA, která zastupuje KYMCO na českém trhu, převzali k ročnímu testování skútr KYMCO K-XCT 300i. Na počítadle přibylo několik tisíc kilometrů a proto nastal čas přinést čerstvě získané zkušenosti z tohoto maxitestu od dalšího z nás. V rámci objektivity...
"Ninja" mezi skútry - Kawasaki J300
O tom, že segment skútrů se těší stále větší oblibě, není třeba vůbec pochybovat. Pochopili to i u Kawasaki a bez nějakých zbytečných průtahů představili model s označením J300. Pozorným skútrařům však nemohla uniknout určitá podobnost s Downtownem 300, a skutečně. Na výrobě J300 se měrou...
Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Komentáře
V diskuzi ještě není žádný komentář - buďte první!
Otevřít diskuzi