FOR-ONE - přívěs k přepravě vašeho motocyklu
Nejeden z nás už určitě řešil jak převézt svůj stroj. Ideálním řešením je samozřejmě přesun po vlastní ose, ale ne vždy je to možné. Právě pro tyto případy je tu For-One - inovativní přívěs pro přepravu skútrů a motocyklů. Revoluce v přepravě jednostopých vozidel je tu! Nevěříte?
For-One nabízí revoluční řešení přepravy motocyklu. Přívěs umožňuje snadné nakládání, skládání i garážování. Převézt motocykl z bodu A do bodu B nebylo nikdy tak snadné. Vše zvládne 1 osoba a bez cizí pomoci!
Přívěs For-One je vyráběn ve čtyřech barevných variantách (černá, bílá, červená a oranžová) a je opatřen dvojnásobnou antikorozní úpravou.
Díky nízké váze (70 kg) a přídavnému kolečku jde s přívěsem velmi snadno manévrovat i ve svislé poloze. Gold Winga na něm sice neodvezete, ale pokud váš motocykl či skútr váží do 330 kg, pak věřte, že se nemáte proč bát.
Pro představu přidáváme i pár příkladů hmotnosti:
Suzuki Burgman 650 Executive - pohotovostní hmotnost 277 kg
Honda Integra - pohotovostní hmotnost 237 kg
Kymco Myroad 700i - pohotovostní hmotnost 292 kg
Naložení skútru či motocyklu zabere 1 osobě zhruba 2 minuty. Přívěs je konstruován do maximální rychlosti 80 km/h a pro dobrou viditelnost je opatřen moderním LED osvětlením. Cena 32 900,- Kč pak není v kontextu celkového designu a možnosti uskladnění v horizontální poloze nijak přemrštěná. Na trhu jsou jistě i levnější přívěsy, ale upřímně - vypadají jako krabice a co do možnosti uskladnění a manipulace se s For-One nemohou rovnat. Naopak konkurence, především z USA, má cenu posazenou mnohem výše - podobně koncipované přívěsy se prodávají i za dvojnásobek ceny přívěsu For-One a je problém je vůbec sehnat.
Více informací o přívěsu For-One najdete na www.for-one.cz a nebo již brzy na našich stránkách. Na papíře a obrázcích vypadá vše velmi dobře, ale jaká bude skutečnost? Na tuto otázku chceme znát odpověď, a tak jsme si jako jedna z prvních auto-moto redakcí domluvili dlouhodobé testování! Takže Go, For-One, Go!
Foto a video: For-One
Související články
NOVÉ PIAGGIO 1 PŘIJÍŽDÍ DO ČESKA
PIAGGIO PŘEDSTAVUJE NOVOU GENERACI E-SKÚTRŮ PRO MĚSTSKOU MOBILITU: KVALITA, TECHNOLOGIE, SPOLEHLIVOST A BEZPEČNOST POPRVÉ V JEDNOM JEDNODUCHÉM, SNADNO OVLADATELNÉM A LEHKÉM ELEKTRICKÉM SKÚTRUPIAGGIO 1 SI ZACHOVÁVÁ VEŠKERÉ PRÉMIOVÉ VLASTNOSTI TYPICKÉ PRO SKÚTRY PIAGGIO: DESIGN A CIT PRO DETAIL,...
LS2 FF900 VALIANT II
Sezona už začala a s ní tradiční problém v čem budu letos jezdit? Spousta z nás řeší nákup nového oblečení nebo nové helmy a právě helmu jsme začali řešit i my v redakci. Otevřenou, integrálku, výklopnou? V redakci jsme už měli možnost otestovat pěknou řádku různých značek a provedení, takže pro...
Novinky KYMCO na sezónu 2021
Na světové premiéře představený adventure skútr KYMCO DOWNTOWN 360X ABS (Euro5) startuje v polovině roku 2021. V listopadu 2020 představil CEO firmy KYMCO Allen Ko na online tiskové konferenci„KYMCO International Press Conference“ nejžhavější novinky KYMCO: jako první z nich uvedemena trh v létě...
Zeeho - nová značka ve světě skútrů
Pokud jste o značce Zeeho ještě neslyšeli, pak věřte, že nejste sami. Jedná se o zbrusu novou značku, za kterou ale nestojí nikdo menší než CFMoto. Ano, to CFMoto, které má ve své nabídce cestovní enduro s označením CFMoto 650 MT nebo u nás velmi populární čtyřkolky Gladiátor. Proč tedy nová...
Honda představila systém hlasového ovládání a novou mobilní aplikaci RoadSync
Systém hlasového ovládání „Honda Smartphone Voice Control system“ a aplikace Honda RoadSync pro skútry a motocykly.
Bleskovky
Piaggio Group pokračuje v boji na ochranu svých produktů před padělateli
29.10.2021
VOGE odstartovala akci “Máš čerstvýřidičák A2?”
23.6.2021
NOVÝ ELEKTRICKÝ SKÚTR PIAGGIO ONE
15.6.2021
Kymco startuje cenovou akci na atraktivní modely stopětadvacítek
19.4.2021
BMW C1 znovu na scéně?
12.4.2021
Podcasty
Černou Afrikou
17.6.2021
Řeknu jen tohle: jedna vtipná partička a Jihoafrická republika, Botswana, Zimbabwe, Namibie . . . . Tady je zmiňový DOTAZNÍK jak jsi se potkal s krizí středního věku. Nezabere...
Jindra Belšan o velkém Rusku
24.10.2019
Jindra Belšan je pamětník. To jako, že toho hodně viděl, hodně zažil a má tedy o čem vyprávět. Dnes jsme se zaměřili hlavně na jeho cesty do Ruska.
Balkánské šotoliny (Kodo120)
3.12.2018
Hurá na Balkán na šotoliny. Po tom, co začal Pertla systematicky mapovat Evropské šotoliny, musí být každému jasné, že Balkán je pro většinu z nás v tomto duchu stále ještě...
Kalendář akcí
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 2. | 3. |
||||
4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. |
11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. |
18. | 19. | 20. | 21. | 22. | 23. | 24. |
25. | 26. | 27. | 28. | 29. | 30. |
Nebyly nalezeny žádné nadcházející události
Poslední komentáře (6 komentářů)
Rnx, 17.4.2015 v 21:56
Pre karavanistov to je si myslím úplne super. Jednak so svojmi molochmi málokedy môžu viac než 90-100 a jednak ísť rýhchlo aj tak otrava (žere to a hučí na posratie). No a potom ak máš 60+, tak nie že by trepať moto na vozík rampou nebolo zvládnuteľné, ale jednoducho sa ti NECHCE. (No a keď už si môžeš dovoliť karavan, ver že prachy sú to posledná čo ťa trápi.)
Vratas, 17.4.2015 v 16:05
Tak pokud nebude člověk řešit barvičky, tak i ty nerezové přepravníky čistě třeba na tři motocykly je možné pohodlně opřít o zeď jako na fotkách a stále jsou za polovic, nabízí vyšší povolenou hmotnost a mohu s nimi jet o 50km/hod více, což je třeba pro mě docela důležitý faktor, protože 80km/hod je docela otrava. K tomu nošení dříví : To samé nošení dříví do lesa je jako tahat MyRoada ne? Nebo...? No, já už radši jdu :-D
SKUTRPORTAL.cz, 17.4.2015 v 13:24
Rozměry a všechny další informace jsou uvedeny na stránkách importéra - www.for-one.cz. Článek je svou podstatou jen představení něčeho, co se nám zdá zajímavé. Podrobné informace přineseme za pár týdnů po otestování, které máme domluvené.
Nicméně cena je určitě vyšší než u jiných přívěsů, zmiňujeme to i v článku - ale zmiňujeme tam také proč. Kdo se tahat tvárnice na stavbu a ve volných chvílích skútr/motorku, tohle pro něj určitě není. Tohle je prostě designovka, ale perfektně funkční (tedy snad - to brzy potvrdíme/vyvrátíme až to sami vyzkoušíme).
Každopádně tahat někam Goldwinga, jakožto cestovní motorku, to je nošení dříví do lesa, ne :) ?
Otevřít diskuzi